Qui-Gon Jinn

Greedopedia, Tähtien sota -huumoriwiki, jossa on yli 582 967 836 artikkelia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Malline:Suomennettu

EddieVedderQui-Gon.jpg
Qui-Gon Jinn
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Woodstock

Syntynyt

Ei tiedossa

Kuollut

Tuskallisesti

Ruumiilliset tiedot
Laji

Hippi

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Ruskeat

Silmien väri

Ruskeat

Kronologiset ja poliittiset tiedot

Liittoutuma(t)
Mestarit
Oppilaat
"Rakkaus on vastaus pimeyteen. Kaikki mitä tarvitset on rakkaus."
―Qui-Gon Jinn

Qui-Gon Jinn oli, niinku, ihan iisisti ottava jedi. Hän räjäytti tajuntani, jäbä, räjäytti tajuntani. Sillon kerran, jäbä, se alko puhumaan näistä "midi-chlorianeista", ja mä oli niinku: "Hei jäbä, toi oli ihan kahjoo, jäbä", ja se oli niinku: "Joo, mä todellakin keksin ton paskan omast' päästäni, jäbä" ja mä olin sitte niinku ett', "Jäbä!" ja seki oli niinku sitte ett' "Jäbä!" ja mä päätin vastata siihe että "Jäbä!"

Eli se oli niinku siisti jäbä hei. Sen tappo joku ilkee tatuoitu jäbä, niinku, ja se ei ollu niinku yhtään siistii. Ihme pummi. MUTTA SE TATUOITU TYYPPI OLI SITH, JÄBÄ, NIIN SE OLIKI SIISTII, JÄBÄ, NIINKU!!!! Mutta, niinku, kuulin kerran Yodan puhuvan, jäbä, että: "Qui-Gonin joka päivä näen minä" ja ett', niinku: "Hän minun naamani edessä leijuu", niinku, jäbä. Sen pitäs vähä relaa, jäbä! Relaa ny vähä, jäbä...

Biografia, niinku[muokkaa]

Todellaki laimee tehtävä Naboolla niinku[muokkaa]

Okei, Qui-Gonilla oli niinku tää yks oppilas, niinku, vai mitä? Ja se oli niinku todellaki epätäyteläinen, hei jäbä! Mutta ne niinku meni Naboolle yhes, niinku, koska niinku, jedineuvostossa ne sano niinku ett' se oli tarpeen, niinku, jäbä.

Ja voit kai arvata, jäbä, mitä ne fasistikapitalistisiat meni tekeen, niinku jäbä? Hyökkäs! Niinku vitun laimeet' paskaa!

Ja Qui-Gon ja Obi-Wan vähän niinku, niinku, hiipi niiden sikojen aluksiin ja pääs Naboolle, niinku, okei? Ja Qui-Gon vaan niinku: "Vau, sain huono erän", niinku, ja se gungani oli niinku, ett', "Ei".

Ja sitte niinku se ärsyttävä gungani, joku Jarjar, seuras niit' koko loppuepisodin ajan, niinku, ihan laimeet' paskaa, jäbä!

Se prinsessaklovnijäbä, niinku[muokkaa]

Niinku, ja niinku, siel' nabool Qui-Gon ja se joku klovniprinsessa, mikälie, päätti tehä jotain, nii mä ainaki kuulin, niinku, ett', niinku vähän niinku, mutta siin' oli, niinku, yks' ongelma, jäbä, ja se oli ett' se klovniprinsessatyyppi oli jotai niinku 9 vuotta vanha, niinku. Laimeet'!

Kato myös, niinku, nämäki myös niinku:[muokkaa]