Riyo Chuchi

Greedopedia, Tähtien sota -huumoriwiki, jossa on yli 582 967 835 artikkelia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Sinulle on uusia erektioita.
Riyo chuchi.png
Riyo Chuchi
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Pantora

Syntynyt

Ketä kiinnostaa?

Kuollut

Toivottavasti ei

Ruumiilliset tiedot
Laji

Pantoralainen

Sukupuoli

Nainen

Hiusten väri

Violetti

Silmien väri

Sithin-keltainen

Ihon väri

Sininen

Kronologiset ja poliittiset tiedot

Liittoutuma(t)

Riyo Chuchi oli Pantoran senaattori. Huipulle hän oli päässyt lähinnä sen takia, että hän oli niin seksikäs.

Elämäkerta[muokkaa]

Riyo Chuchi oli pantoralainen, joka oli syntynyt Pantoralla. Hänen äitinsä oli Aayla Secura ja hänen isänsä olit Sinä. Tai niin sinä toivot. Oikeasti hänen isänsä oli Tiivi-Taavi.

Riyo Chuchin vaalimainokset olivat tärkeä osa hänen politiikkaansa.

Senaattoriksi hän pääsi pitkälti samalla keinolla, jolla Natasi Daala oli päässyt amiraaliksi Imperiumin laivastossa, vain sillä erolla, että hän ei ollut tekemisissä suurmoffi Tarkinin vaan pääministeri Chi Cho:n kanssa. Cho ei siis tässä tapauksessa ole se äärimmäisen viehättävä tyttö Tylypahkasta, vaan äärimmäisen epäviehättävä pantoralainen kääkkä. Sääliksi käy Riyoa.

Kun pääministeri Chi Cho (siis ei se äärimmäisen viehättävä tyttö Tylypahkasta, vaan äärimmäisen epäviehättävä pantoralainen kääkkä) tahtoi valloittaa erään jääplaneetan (siis ei Hothia), jonka nimi oli Orto Plutonia, Riyo yritti saada hänet muuttamaan mielensä. Kaikista heidän yhteisistä sessioistaan huolimatta Cho (siis ei se Tylypahkan velhotyttö) ei tällä kertaa välittänyt, vaan hän halusi enemmän valtaa ja sotaa, ja Riyon pillu tuli tärkeysjärjestyksessä miehille varsin epätavallisesti vasta edellä mainittujen asioiden jälkeen. Hän siis kuoli yksin ulkona sillä välin kun Riyo oli vakuuttamassa Anakin Skywalkeria ja Obi-Wan Kenobia oman kantansa oikeellisuudesta. Myöhemmin jedit jättivät hänelle hyvästit, ja toivoivat, kuten toivoo myös Greedopedian väki, että hän palaisi jossain tulevista The Clone Warsin jaksoista.

Riyo ei pettänyt luottamustamme, vaan hän teki comebackin Ahsoka Tanon seurassa tehtävänään pelastaa George Lucasin kidnapatut kaksi tytärtä. He onnistuivat, ja Riyo näytti unohtaneen Ahsokan sen jälkeen. Parempi hänelle. Me toivoisimme pystyvämme samaan.

Senaattorin työstä ei aina saanut rahaa, jota pantoralainen aatelisnainen tarvitsi elääkseen. Sen takia Riyon täytyi alkaa etsiä sivutyötä. Hänen astuessaan erääseen Coruscantin alatasojen baariin baarimikko tarjosi hänelle töitä stripparina ja hän otti tehtävän mielellään vastaan. Hän nautti uudesta iltatyöstään sen ollessa "mukavaa vaihtelua toimistotöihin" ja hän "kykeni myös tekemään planeetan köyhimpien olon hieman mukavammaksi tehden näin osansa paremman maailman eteen". Baarin asiakasmäärät nousivat kuin wookieen penis, ja Riyon suosio nousi niin suuresti, että se ratkaisi myös hänen uudelleenvalintansa senaattorina.

Lomalla Riyolla oli taipumusta käydä nauttimassa auringosta ja makoisasta kukkaviinistä Naboon hiekkarannoilla pikkubikineissä yhdessä ystävänsä Padmé Amidalan kanssa. Tämä johti yleensä toimittajien ja Flyboy-lehden kuvaajien massarynnäköihin rannoille, joissa aina silloin tällöin joku sivullinen sai surmansa. Nyttemmin heillä on ollut Ahsoka Tano mukana toimittajankarkottimena, ja keino on osoittautunut toimivaksi.

JedipediaBounce.gif
Oletko syntynyt ilman huumorintajua? Rohkea taistelusi inspiroi meitä. …Vitsi vitsi. Painu helvettiin täältä ja mene lukemaan Jedipedian "oikea" artikkeli aiheesta Riyo Chuchi.