Togrutat

Greedopedia, Tähtien sota -huumoriwiki, jossa on yli 582 967 836 artikkelia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Cutie togruta.jpg
Togrutat
Kotiplaneetta

Shili

Kieli

Togruti, perus

Keskimääräinen pituus

Sellai just sopiva että perus-kokoinen jätkä pystyy naimaan sellasen kanssa.

Ihonväri

Usein porkkana

Hiuksien väri

Usein ei ole

Sulkien väri

Taktisista paikoista voi löytyä

Erikoisuudet
  • Twi'lek-tyylinen päähäntä-systeemi
  • Yleinen hottius
Tunnettuja jäseniä

"Kaunis kuin kukkanen, tappava kuin käärme ...erityisesti sängyssä."
Mace Windu kuvailee Shaak Ti:tä.

Togrutat olivat porkkananvärisiä ihmisennäköisiä otuksia, joilla oli samannäköiset päähäntä-jutut kuin twi'lekeillä. Ihan kuin twi'lekienkin tapauksessa, myös naispuoliset togrutat olivat aika hottiksia, ei ehkä yhtä hotteja kuin twi'lek-naiset, mutta kauniita yhtä kaikki. Hitto, nyt kun tarkemmin miettii, ei ole tullut virallisessa kaanonissa yhtään miespuolista togrutaa vastaan, joten ehkä ne ovatkin vain kaikki naaraspuolisia. Togrutat on kotoisin sellaiselta vähemmän tärkeältä planeetalta kuin Shili.

Togrutat Galaksissa[muokkaa]

Huomattava togruta Galaksissa oli nuori neljätoistavuotias pikku räkänokka-huora nimeltä Ahsoka Tano. Hän oli pahamaineisesti tunnettu valittavana ja nenäkkäänä pikku lutkana, joka sai jokaisen hulluksi jatkuvalla pälätyksellään. Hänet pistettiin padawaniksi Jediritarikuntaan ja hänet määrättiin emomies Annie Skyguyn oppiin, koska hän oli ammattilainen valittavien ja nenäkkäiden pikku lutkien käsittelyssä, ja koska muut jediritarit eivät pystyneet ottamaan häntä oppiinsa tekemättä jonkin asteista itsemurhaa. Ai niin, ja sitten on vielä Shaak Ti, joka oli Ahsoka Tanon vanhempi, kauniimpi ja paljon vähemmän ärsyttävä versio (ja kenenkään tietämättä myös hänen äitinsä).

JedipediaBounce.gif
Oletko syntynyt ilman huumorintajua? Rohkea taistelusi inspiroi meitä. …Vitsi vitsi. Painu helvettiin täältä ja mene lukemaan Jedipedian "oikea" artikkeli aiheesta Togrutat.